Tuesday, August 9, 2011

Sakinah vs KIRANA.

Hai semua...Selamat berpuasa Ramadhan...=)

Okay,nak cerita pasal title kali ni..

Time kelas gamelan yg lepas,cikgu zaini tanya ada x spe2 nak masok SANGGAR KIRANA?
kumpulan GAMELAN UTP yg hebat dohh...jangan memain nagn diorang ni...
so,aku pun tulis nama dgn harapan dpt pergi audition pun jadik la...
x terlalu berharap pun tapi teringin...hehehehe...

sejak2 itu,rumate ku start panggil aku "sanggar kirana"..hahhahhaha..memang terbaek arr..
aku pun okay je and x kisah sangat..and suke..hahahha..ia sebagai doa untuk aku..aminn..

then,satu hari tu,kwn aku tny : " Kau ada dpt msg pe2 x?"
aku cakap la " tak pun.."..
dia cakap msg pasal " invitation to audition gamelan"...
Tuhan sje tau perasaan aku cm ne time tu..terima je la dgn hati yg pasrah...
ramai gak xdapat..just  5 org je..

aku gtau rumate ,yg aku xdapat dgn nada yg sedih tp muka slumber je..hahahha...
dlm hati spe yg tau..
sejak2 tu,dia panggil aku "KIRANA" and sampai sekarang terlekat...
hahahahhaa..memang nice la...and aku suke...
sekurang2nya,xdak la sedih sgt...

okay,kisah lama sudah berlalu..lets hope for a new thing..

GO!GO! SAKINAH BEE....

No comments:

Post a Comment