Friday, May 27, 2011

Facts

Walaupun sedang control makan,tp aku mmg xboleh tahan lapar.

Mula le rasa nak lemah2,muntah,pening & macam2..

Tu le payah bagi aku nk berdiet ni.

Suruh aku g exercise banyak2 xpe..jgn tahan perut aku sudah.

Kalau kt rumah,memang xpayah risau pasal daily foods intake sebab semuanya cukup dgn vitamin,protein,mineral n mcm2..xlupe jugak beroily,tp xbnyak...hahhaa..
Pastu pegi le exercise di GYM terhebat Kem Kementah.

Kt UTP ni memang susah arr nk dapat,bukan pe malas nk beli..xbanyak choice sgt pun..
sebab tu bila balik umah,jgn berdiet..makan selagi mampu..nanti Allah tarik baru nak nangis.

So,skrg ni aku sdg brpikir cm ne nk dptkan sumber protein,vitamin and fibre yg cukup..


(p/s: dh jemu makan oat...nak cari makanan yg ada same nutrition facts like oat :) )

okay,bye..

No comments:

Post a Comment